- 1. Identifikácia obstarávateľa:
Názov: Technické služby mesta Prievidza s.r. o.
IČO: 31579183
Sídlo: Košovská 1
971 01 Prievidza
Kontaktná osoba: Bc. Viera Ďurčeková
Telefón : 0917587489
E- mail : viera.durcekova@tsmpd.sk
2. Predmet zákazky a typ zmluvy:
2.1 Názov zákazky : „ Audítorské overenie správnosti vedenia účtovníctva a účtovnej závierky, vykonávanie priebežného auditu počas účtovného roku a poskytnutie ekonomického, účtovného a daňového poradenstva „
2.2 Druh zákazky : daňové a audítorské služby
2.3 Miesto dodania: Sídlo spoločnosti TSMPD, s.r.o.
3. Opis predmetu zákazky :
Sme netypická obchodná spoločnosť založená obcou, teda financovaná väčšinou z verejných finančných prostriedkov, i keď sme spoločnosť s ručením obmedzeným. Spravujeme, udržiavame a staráme sa o mestský majetok, športoviská, parkoviská, verejnú zeleň, verejné osvetlenie, cintoríny. Zamestnávame viac ako 100 zamestnancov. Naša spoločnosť účtuje v sústave podvojného účtovníctva a má povinnosť auditu v zmysle zákona. Od budúceho dodávateľa teda požadujeme:
– audítorské overovanie správnosti vedenia účtovníctva a účtovnej závierky ku dňu ukončenia bežného účtovného obdobia v účtovnej jednotke spoločnosti
– vykonávanie priebežného auditu počas účtovného roku, za ktorý sa vykonáva záverečné audítorské overenie
– poskytnutie ekonomického, účtovného a daňového poradenstva počas vykonávania audítorského overovania, ktoré bezprostredne súvisí s predmetom činnosti účtovnej jednotky
3.1. Dodanie zákazky: – za obdobie od 1.1.-30.6. bežného roka do 31.7. bežného roka
– za obdobie od 31.7.-31.12. bežného roka do 28.2. nasledujúceho roka
3.2 Doba trvania zmluvy: 24 mesiacov
- 4. Možnosť predloženia ponuky na:
4.1 Ponuka sa predkladá na celý predmet obstarávania.
5. Podmienky financovania predmetu obstarávania:
5.1 Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa.
5.2 Zálohy nebudú poskytované.
5.3 Fakturácia bude po dodaní služby. Splatnosť faktúry je do 30 dní od dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
6. Podmienky účasti uchádzačov:
6.1 Kópia dokladu o oprávnení vykonávať daný predmet zákazky
6.2 Čestné prehlásenie, že uchádzač nemá voči mestu Prievidza alebo ním zriadeným organizáciám alebo založeným spoločnostiam žiadne dlhy
7. Lehota na predloženie ponúk:
7.1 Lehota na predloženie ponúk je určená do: 30.06.2015 do 14,00 hod.
7.2 Cenovú ponuku zaslať na e-mail : viera.durcekova@tsmpd.sk
7.3 Ponuky môžu byť predložené elektronicky alebo v listinnej podobe na adresu obstarávateľa.
Ponuky, ktoré budú doručené v listinnej podobe musia byť doručené v uzatvorených obálkach a označené: „Neotvárať“
8. Kritéria na hodnotenie ponúk:
Najnižšia cena bez DPH za celý predmet obstarávania.
9. Ďalšie informácie verejného obstarávateľa:
9.1 Po vyhodnotení cenových ponúk, oznámenie o výsledku vyhodnotenia verejný obstarávateľ zašle iba úspešnému uchádzačovi.
9.2 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk
v prípade, že predložené ponuky nebudú výhodné pre verejného obstarávateľa alebo budú
v rozpore s finančnými možnosťami verejného obstarávateľa.
Za opis predmetu na stanovenie cenovej ponuky: Bc. Viera Ďurčeková
V Prievidzi, 24.06.2015
Ing. Marián Bielický
konateľ spoločnosti
Zanechať komentár